Giron

Hör och häpna, idag åkte jag Kiruna och SHOPPADE. Jag kom hem med en klänning, ett par tjocka vinterleggings (verkar hur sköna som helst hejdå dubbla leggings och besvär!) och en tröja. Än är inte kråkorna vita!

Och apropå kråkor, idag när min syster klev ut på bron hör hon hur något skriker hjärtskärande, och när hon ser sig omkring ser hon hur en stor rovfågel har tryckt ner en skata mot gatan, som den sedan lyfter iväg med! På vårat kvarter. Så är det hårda livet här i norr

Nu ska jag återgå till filmkväll och mys med karln här. Jag väntar förresten på era armbandsbeställningar, jag tror mailen har kommit bort i cyberrymden, så skicka dem igen!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker inte du stalkar mig, jag tycker det är skitintressant med dina kommentarer, you make me happy:)

2011-08-21 @ 00:44:27
URL: http://jobeah.blogg.se/
Postat av: Anonym

checka min blogg;D

2011-08-21 @ 01:52:34
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/
Postat av: Storasyster Lahdenperä

Emma! Vad skulle du vilja ha för ett pyttearmband till en 5 månaders liten grabb?:)

2011-08-25 @ 16:42:57
Postat av: Silo

Du måste få flätan rak på lädret annars blir dom fula och skeva som dina tyvärr är.

2011-09-11 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0