Hard working girl

Har två och en halv jobbvecka kvar den här sommaren, som har gått undan!

Golf har jag hunnit med att lära mig, (jo tjena...) och nu är jag lite biten av golfbacillen. Inte lika hårt biten som min karl, han är nog bortom all räddning.

Helgen kommer spenderas i Luleå med omnejd, härligt att komma bort om så för bara några dagar.


Lite nya armband som jag har pysslat ihop :)



Maila gärna om det finns intresse, jag gör gärna armband, nu gör jag mest bara åt mig själv.



Efter helgens (!) golfkurs.



Åh glömde nästan, vi såg sista Harry P. Behöver jag säga att jag älskade den?

Kommentarer
Postat av: sandra

du måst ju nästan lära mig hur man gör tennbroderi nån gång, har alltid velat lära mig.

2011-08-05 @ 01:24:15
Postat av: Johanna

Tack för din upplyftande kommentar:) den värmde. Tyvärr är jag nog lite feg kanske för att jag har dåligt självförtroende, har svårt att säg nej:( fina armband du gör! Hur mycket kostar dom?

2011-08-14 @ 09:59:40
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0