Ja vad ska man säga?

Mer än att jag är sämst i världen på att uppdatera!

Nästa vecka drar jag och babe till Stockholm och kickstartar besöket med Red Hot Chili Peppers konsert! Gissa om jag ser fram emot det? Har aldrig varit på konsert tidigare, så jag lär ju vara som ett barn på julafton. Lyckades till och med få tag i riktigt bra platser!
Dock medför ju den har lilla trippen riktigt hårt arbete för att hålla ikapp skolan. Snart är det tack och lov slut på tråkkurserna för den här gången och i november börjar vi läsa Human biologi. Låter spännande för en nörd som jag :)

Har fått tillbaka min bebis också lagomt till Stockholmsresan! Den har varit på lagning och nu hoppas jag bilderna blir skarpa igen!

Bildkällor: Google

Kommentarer
Postat av: Frida- studentliv i Karlstad

sv. haha, nähä? hade ni? ja, det blev lyckat och det ärt enkelt, kul att få klä sig annorlunda med ;)

2011-10-08 @ 11:53:35
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0